Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

E-mail Εκτύπωση PDF
1 Στο θόρυβο περί ελέγχου Μητροπόλεων από τό ΣΔΟΕ αναφέρθηκε ο Mητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ σε ανακοίνωσή του.

Αφού παρουσίασε τα δικά του περιουσιακά στοιχεία σχολίασε και τις αναφορές περί ελέγχου του ΣΔΟΕ σε Ιεράρχες λέγοντας:«ει γαρ πλούτον ηγάπας, τί τω περί πτωχείας διδάσκοντι εφοίτας;»


Ακολουθεί ολόκληρο το ανακοινωθέν:



Εν Πειραιει τη 27η Νοεμβρίου 2012



Εις τόν έντυπον καί ηλεκτρονικόν Τύπον έχει εγερθεί μέγας «θόρυβος» δι’ ανωτάτους Κληρικούς της Εκκλησίας πού «ελέγχονται» γιά τήν οικονομική τους κατάσταση από τό Σώμα Διώξεως Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) καί μάλιστα αναφέρονται επωνύμως καί ανωνύμως Ιεράρχαι καί δή του Λεκανοπεδίου μέ πρόδηλο αποτέλεσμα νά προκαλειται ικανή όχλησις εις τάς συνειδήσεις των πιστών καί νά παρουσιάζεται μία ανεπέρειστος εικόνα γιά τήν αγωνιζομένη καί μαχομένη Αγιωτάτη ημων Εκκλησία εις καιρόν ιδιαιτάτης κρίσεως.

Επειδή τό θέμα έχει ουσιώδη σημασίαν υποχρεούμαι ως Ιεράρχης του Λεκανοπεδίου πού επιθυμώ η βιοτή μου νά είναι απολύτως διαφανής καί εγνωσμένη εις τούς υπ’ εμού διαποιμαινουμένους καί διακονουμένους, νά δηλώσω εις πάντας ότι ούδένα λογαριασμό προσωπικώς κέκτημαι εις χρηματοπιστωτικό ίδρυμα της ημεδαπής καί της αλλοδαπής, ει μή μόνον τόν λογαριασμόν μισθοδοσίας μου εις τήν Εθνικήν Τράπεζα της Ελλάδος (υποκατάστημα 191 Ακτης Κονδύλη Πειραιως), ο οποίος τήν στιγμή αυτή διαθέτει τό ποσόν των 387 Ευρώ.

Εξουσιοδοτώ δέ διά της παρούσης οιοδήποτε νομικόν ή φυσικόν πρόσωπον όπως διερευνήση τήν αλήθεια της δηλώσεώς μου παραιτούμενος δημοσία της προστασίας του προσωπικού μου τραπεζικού απορρήτου δηλώνων ωσαύτως ότι στερούμαι εγγυτέρων συγγενών καί ότι ούδέποτε συμμετείχα εις οιανδήποτε εγχώριον ή υπεράκτιον εταιρεία.

Τήν ακίνητον περιουσίαν πού περιήλθε εις τήν κυριότητά μου εκ κληρονομίας της αοιδίμου μητρός μου εδώρησα εις τόν Ι. Ναόν Ευαγγελιστρίας Αμαρύνθου Ευβοίας διά τήν ανίδρυσιν Πνευματικού Κέντρου καί κοινωνικού Ιατρείου δυνάμει του υπ’ αριθμ. 4918/22.5.2012 Δωρητηρίου Συμβολαίου της Συμβολαιογράφου Αθηνών Δήμητρας Αγγελή-Καραχάλιου μεταγραφέντος εις τό Υποθηκοφυλακείον Ερετρίας Ευβοίας (Τομ. 637 ?ρ. μεταγρ. 43) τήν δέ ακίνητον περιουσίαν μου εν Αθήναις πού περιήλθε εις τήν κυριότητά μου εκ κληρονομίας του μακαριστού πατρός μου τήν έχω δωρήση διά δημοσίας διαθήκης του Συμβολαιογράφου Αθηνών Δημητρίου Μίχου εις τήν Ι. Μητρόπολιν Πειραιώς, τυγχάνων ελεύθερος οιουδήποτε κοσμικού βάρους.

Όσον αφορά εις τούς τυχόν «πεπτωκότας» αδελφούς εις τόν δεινόν πειρασμόν της φιλαργυρίας αδυσωπήτως ακούεται δι’ αυτούς τό φρικώδες ερώτημα της υμνολογίας της Αγίας καί Μεγάλης Εβδομάδος: «ει γαρ πλούτον ηγάπας, τί τω περί πτωχείας διδάσκοντι εφοίτας;» (Δοξαστικόν αποστίχων όρθρου Μ. Πέμπτης)

Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου