Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ

Μια μέρα o γάιδαρος ενός αγρότη έπεσε σε ένα πηγάδι. Το ζώο φώναζε απελπισμένα για ώρες κι ο αγρότης προσπαθούσε να καταλάβει τι έπρεπε να κάνει. 

Όλοι μας στη γειτονιά γνωρίζαμε το 17χρονο ψηλόλιγνο, συμπαθητικό αγόρι, που έκανε τις βόλτες του καθισμένο στο αναπηρικό καροτσάκι.

– Μ’ αγαπάς; Ρώτησα τον τρίχρονο, και… κάτι μήνες περισσότερο, γιό μου. - Ναι! Μου απάντησε μεμιάς.

Το λάθος μας πάντα είναι ότι δεν παίρνουμε στα σοβαρά αυτό που είναι η δεδομένη, η παρεχομένη σημερινή ημέρα της ζωής μας, το ότι ζούμε στο παρελθόν ή στο μέλλον και το ότι όλο και περιμένουμε κάποιαν ιδαίτερη μέρα

Του Αγίου Ιωάννου, του Χρυσοστόμου Γιατί δεν εκκλησιάζεσαι; Παρόλα αυτά, λίγοι είναι εκείνοι που έρχονται στην εκκλησία. Τι θλιβερό!

Παιδί μου... Μπορεί να μην με γνωρίζεις, αλλά εγώ ξέρω τα πάντα για σένα….Ψαλμοί 139:1

Χρίστος και Χρήστος: πρόκειται για δύο ομόηχες λέξεις, που, συχνά, συγχέονται. Το όνομα Χρίστος παράγεται από το χριστός (κεχρισμένος και ο φέρων το χρίσμα και αρχ. ελλ. ρήμα: χρίω). 

Ζήτησα από το Θεό... Να μου δώσει δύναμη... Κι Αυτός μου έδωσε δυσκολίες για να τις ξεπεράσω.

Το να κατακτήσεις την ευτυχία είναι άθλος... το να σε κατακτήσει εκείνη είναι σύμπτωση...
 Οταν ακόμα πήγαινα στο σχολείο, ως μαθητής, είχα έναν υπέροχο δάσκαλο. Μια μέρα είχαμε κουβεντιάσει για το πόσο απαραίτητο είναι να μην κρατάμε θυμό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου