Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Ερωτευτειτε...

Ερωτευτειτε...

Μια ακομη αναρτηση για τον ερωτα και για την αγαπημενη blogger ηρω
Δεν θελω να πω πολλα! Προτιμω να δειξω συναισθηματα μεσα απο εικονες!

Απλα να ξερετε πως καποια στιγμη για ολες και ολους μας θα υπαρξει ενας μεγαλος ερωτας!

Ηρω μου σου ευχομαι πραγματικα μεσα απο την καρδια μου να το βρεις κι εσυ την πιο καταλληλη στιγμη της ζωης σου!

Συνηστω ανεπιφυλακτα την ταινια "φιλιες και ερωτες" (something borrwoed) ;)

εχει αποδειχθει οτι οταν ενα ζευγαρι κρατιεται χερι χερι το αγχος μειωνεται

στοργη...

ξεγνοιασια...

μα τι γλυκο...

ειμαι κι εγω εδω...

μα ποσο ωραια...

ξεγνοιασια...

χορος... τανγκο...

εξτριμ γαμος... λετε να το δοκιμασω?

ζησε τον ερωτα σου 

περαστε τον χρονο σας γελωντας

ετσι ετσι...

βολτα στην παραλια...

και τωρα φωτογραφιες απο την ταινια που ανεφερα παραπανω...

απειρα ρομαντικη! αλλα την ειδα δυο φορες και ποτε δεν καταλαβα πως γινεται να ειναι εκει το κρεβατι... :Ρ

"τωρα σκεψου οτι σου κραταω το χερι"

δεν με νοιαζει ποιος ειναι δεξια αριστερα πισω μπρος... με νοιαζεις μονο εσυ!

παιξε γελασε

πες οτι νιωθεις! τα παντα!
Τις καλυτερες ευχες μου για εναν τετοιον ερωτα γλυκια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου